Søk i denne bloggen

fredag 30. desember 2011

Høydepunkter fra dette året

JANUAR

På skitur med kjæresten

Januar i år starta på en veldig bra nyttårsfeiring i Bankgt., Lillehammer. Måneden ellers gikk med til matteøving, trening, bursdagsfeiring for Line i Trysil og skitur. Dessuten fikk jeg vite at den første av matematikkeksamene var bestått, med glans. Helt på tampen fikk jeg avrivning i leggmuskelen og måtte ha fri fra morsom trening en stund.

FEBRUAR

Bilde tatt til bruk i Kamille

I februar var jeg i bladet Kamille, deltok i en skrittkampanje, starta og bruke rockering og var ellers på jobb eller skolen.

MARS

Prøvekaka mi

I mars var jeg rå på trening- og kostholdsfronten. Leggen var helt fin igjen og lysere dager ga meg masse energi. Dette var også måneden hvor jeg bakte to skikkelig tidkrevende kaker. En av dem til navnefest jeg var i. Den andre var prøvekake. 

APRIL

Tante "kul" ute og leker med Odin og tante Guro

I april tilbragte jeg mye tid hjemme på Bjørkelangen og i Oslo i forbindelse med påska. Ellers var det ingen spesielle hendelser. På bloggen har jeg skrevet om trening, kinotur og familiehygge. Jeg ser på bildene at det var varmt og godt sent i måneden. 

MAI

Thea, Line og Anne på besøk

Mai var en aktiv og fin måned. Jeg hadde bursdag, Norge hadde bursdag, de fine Namibia-jentene mine var på besøk, JM, Kay, maria og jeg var på utflukt for å se helleristninger og jeg var i Oslo for å feire JMs onkels 50-årsdag. Ellers gikk det mye tid til å øve til de to siste eksamenene. 

JUNI

Klar til bryllup

I juni var jeg i både utdrikningslag og bryllup. Jeg sommerpynta utenfor leiligheten og lagde flere varianter av hjemmelaget, sunnere is. Det viktigste denne måneden var at jeg hadde mine siste matematikkeksamener og bestod dem. 

JULI

Blomster etter minnemarkeringa, Stortorget Lillehammer

Juli var preget av jobbing, trening og regnvær. Innimellom var det sol og da brukte jeg tid til hagearbeid. Odin, Heidi og Thomas var på besøk og da var vi på Hunderfossen. 22.juli og nettene etter var jeg på jobb og fulgte med på tragedien som utspant seg i Oslo og på Utøya. Hjemme i Lillehammer deltok vi på minnesmarkering sammen med flere tusen andre. 

AUGUST

På båttur i Grimstads skjærgård 

August var min feriemåned. Da dro jeg blant annet til hytta i Grimstad med Guro og til Tyrkia med JM. Jeg var i tillegg så heldig at jeg fikk være med på Odins aller første skoledag. 

SEPTEMBER

På MEIR-opplæring

September var en måned hvor det skjedde veldig mye. Mye bra vil jeg si. Jeg deltok på Grete Roede-kongressen, ble sertifisert MEIR-trener, besøkte Guro i Oslo og gikk Elvelangs i fakkellys, hadde besøk av Guro og Torgeir og så på førpremiere av Kong curling og meldte meg på Oslo maraton.

OKTOBER

Odin og tante Guro på høsttur

I oktober hadde familien den årlige skogsturen og var heldige med været som alltid, jeg hadde oppstart av MEIR, var bøssebærer for TV-aksjonen på NRK, hadde på besøk av Odin i høstferien hans og jeg var barnevakt for lille Emil. I begynnelsen av måneden gikk jeg fra å være blondine til brunette.

NOVEMBER


Fra Lillehammer byavis

November er ikke lenge siden, men jeg hadde faktisk glemt endel. Jeg var Side3-pike i Lillehammer byavis, lagde cake pops for første gang, trente masse mens JM var på ferie, hadde eksamen, piercet øret, planla innredning i ny leilighet og helt i slutten av måneden flytta vi faktisk også. 

DESEMBER

Julepyntet, ny leilighet

Årets siste måned har vært veldig preget av flyttinga. Vi har holdt på masse med innkjøp og ordninger. Jeg har hatt en hyggelig måned med masse besøk i leiligheten og andre sosiale greier. Samtidig har det dessverre vært en litt kjei måned med både rygg- og leggvondt, og nå oppkastsjau i jula. Skitt au. Nå er alt det der over og 2012 kan ikke bli annet enn fantastisk. 

M ;)

Jeg har plukket ut bare ett bilde fra hver måned. I arkivet på høyre side av bloggen kan dere lese alle innleggene fra året, og se mange flere bilder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar