Søk i denne bloggen

torsdag 29. desember 2011

Dagene etter dagen



Her skulle jeg hatt et langt innlegg med mange flotte bilder fra julaften, juleselskaper og annen hygge. Det finnes dessverre ikke, fordi jeg var så uheldig å få omgangssjuka natt til julaften. Kjedelige greier som amputerte både selve julaften og det meste av romjula. Heldigvis er jeg ikke barn og heldigvis er det jul hvert år!

Det var først i går at jeg var i form til å komme meg ut på noe. Da var det første dag på lenge hvor jeg spiste som normalt og hvor jeg hadde på sminke. Jeg brukte dagen til å spise julelunsj hos mormor og morfar og kvelden til å være sammen med Torgeir i Oslo. Vi var på litt shopping, indisk restaurant og kino. På kinoen så vi Hysteria, som handler om vibratorens "fødsel" på 1880-tallet. Den var flau og morsom. Anbefales som lett underholdning.
I dag har jeg også vært i Oslo, på juleselskap sammen med familien til JMs far. Dette er en årlig greie, med samme meny og samme fine folk hver gang. Kjempehyggelig. Skulle gjerne hatt bilder å vist fram derfra, men JM tok ikke med kameraet. Dere må klare dere med et iPhone-bilde av fleisen min, tatt for to min. siden.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar