Søk i denne bloggen

fredag 30. desember 2011

Det mest leste innlegget i 2011

Bildet fra mitt mest leste innlegg
I følge min statistikk er innlegget Trening som var og trening som kommer det mest leste fra dette året. Jeg aner ikke hva som har gjort akkurat dette så populært, men det forteller meg ihvertfall noe om hva folk liker å lese om her. Dette tar jeg med meg inn i 2012 og sette igang igjen med faste oppdateringer på min treningsform. Det kan forhåpentligvis være til inspirasjon for flere, og til motivasjon for meg selv. Tida går fort mot september og Oslo maraton, så det blir vel endel løping framover. Jeg håper på en liten heia-gjeng de neste månedene.

Annet av interesse på statistikken er at leserne mine hovedsaklig kommer fra Norge, men at jeg også har mange treff fra USA, Danmark og Sverige og dessuten en del fra Russland, Storbritannia og Nederland. De fleste klikkene får jeg etter å ha lenket på facebook, men folk finner også veien gjennom andre blogger eller google-søk. De vanligste søkeordene er:

martegullhøne
martes namibia
marte waagene
rullekebab
kong curling
hjemmelaget brunost
indiske kjøttboller
oppskrift rullekebab
rullekebab oppskrift
prinsesse marte

Jeg vet ikke om noen har prøvd min rullekebab-oppskrift etter å ha havnet på bloggen, men jeg vet at noen har prøvd seg på hjemmelaget brunost. For et par måneder siden fikk jeg mail fra ei som lurte på om jeg kunne skaffe den fra min mormor, ettersom jeg hadde skrevet om det. Hun fikk oppskriften og var veldig takknemlig.

M ;)

2 kommentarer:

  1. Har du lyst til å dele brunostoppskriften til flere?
    Det hørtes utrolig spennende ut :)

    SvarSlett
  2. Kan legge ut en oppskrift her på bloggen. Men den er på ingen måte sunn altså, Kristine. Kanskje du kan la deg inspirere til å lage en sunnere variant!? ;)

    SvarSlett