Søk i denne bloggen

mandag 9. januar 2012

Strikkhopp



Dette er snart to år siden. Da hoppet jeg i strikk ved Victoria Falls. Det var en helt fantastisk opplevelse som jeg aldri kommer til å glemme. Om jeg ville gjort det igjen? Slettes ikke. Det er ikke sikkert jeg ville ha gjort det igjen uansett, men etter å ha lest/sett nyheten om den australske jenta som gjorde samme hoppet, på samme sted, men med en ødelagt strikk som røyk, er jeg 100% sikker på at jeg aldri kommer til å hoppe i strikk igjen.

Se videoen av den uheldige jenta her.
Det stakk godt i meg da jeg så denne filmen. At det er på akkurat samme sted gjør det hele ekstra ekkelt for meg. At hun både overlevde og kom fra det hele ute store skader er bare utrolig.


M

1 kommentar:

  1. Tenkte på deg da jeg så dette klippet, ja!

    SvarSlett