Søk i denne bloggen

lørdag 5. november 2011

Møbeljakta er virkelig igang

I dag var JM og jeg tidlig ute for å ta en runde og se på møbler, baderoms- og kjøkkeninnredninger og annet interiør. Vi flytter om under fire uker og har ikke kjøpt eller bestilt noe som helst enda. Dessuten har vi ikke vært helt enige om hvordan vi skal ha det. Men den runden i dag, den trengte vi nok begge. Vi fant masse møbler som falt i smak hos begge og nå tror jeg det ble enklere for JM å se for seg hva jeg har tenkt.  Jeg fant spisestuebord med stoler fra Bohus, som jeg kommer til å bestille på mandag. Vi fant også endel fine sofaer, men ettersom vi ikke hadde med mål av stua var det litt vanskelig å vite om det kommer til å passe. På HTH falt vi veldig for en kjøkkeninnredning og forsåvidt også for en baderomsinnredning. Lamper har vi også funnet. I stua blir det en stålampe, Oslo Wood heter den vi liker, mens over spisestuebordet kommer vi til å ha en industrilampe. Dette er morsomt og spennende!

Noen mobilbilder fra dagen:







M ;)

4 kommentarer:

  1. "megge", hehe fnis... Fort gjort med skrivefeil :)Gleder meg til å se hvordan dere får det! Heldiggriser

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  2. hahaha.. Den så jeg ikke! ;)

    SvarSlett
  3. SistaFromTheSameMistanovember 06, 2011

    Du så ufattelig komfortabel og stilig ut med gitaren.

    SvarSlett
  4. Jeg ser så jævlig ut på det bildet, men det det er det eneste av meg fra den dagen..

    SvarSlett