Søk i denne bloggen

torsdag 3. november 2011

Fordobla oppmøte på Meir

Fornøyd etter Meir

I kveld har jeg hatt utetrening igjen. Denne gangen kom det dobbelt så mange som sist. Hvis det fortsetter sånn så kanskje det blir en stor gruppe fram mot jul. Det hadde vært artig. Uansett deltakerantall er Meir utrolig morsomt. Deltakerne mine er SÅ flinke, og opplegget fungerer godt. Jeg blir full av energi selv, av å ha disse timene. På vei hjem i dag måtte jeg bare løpe rett og slett, fordi jeg var så glad.

Været i dag var også usedvanlig mildt til å være 03.november. Perfekt utetrenings-vær, med 8-9 plussgrader og bittelitt yr i lufta. De som var med i dag fikk kjørt seg med blant annet harde styrkeøvelser og skikkelig trappeløp på tribuna. Jeg ønsker dem egentlig alt godt, men håper allikevel de er litt støle i morgen..

Lyst til å være med på Meir?
Sjekk ut facebook-sida facebook.com/meir for informasjon om konseptet og påmelding.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar