Søk i denne bloggen

fredag 18. november 2011

Litt leilighet igjen..

Shit! Om to uker bor vi i ny leilighet. Tida går veldig fort og jeg tror ikke hodet mitt klarer å henge helt med på dette her. Kroppen henger forsåvidt ikke helt med den heller, for jeg har ikke ordna på langt nær så mye som jeg skulle ha gjort. Da det ble kuldegrader denne uka orka jeg ikke å gå ned i kjelleren for å begynne med sortering. Flaks for meg at det er meldt mildere vær igjen. Da gjelder det å skynde seg. JM er på ferie i Dubai (stakkars), så det vil være fornuftig av meg å gjøre unna mye før han kommer tilbake. Om jeg ikke er så god på pakkinga er jeg fortsatt rå når det gjelder å se etter ting vi trenger til det nye boet. Rart med det egentlig. I kveld er jeg i kjøkkenmodus. Vi var jo på HTH og så på forskjellige innredninger. Nå planlegger jeg hva vi kan kvitte oss med av gammelt, ødelagt og stygt kjøkkenutstyr og hva jeg ønsker meg av nytt. Jeg som er så glad i matlaging og baking skulle gjerne hatt en kjøkkenmaskin. En Kitchen Aid har stått høyt på ønskelista mi i flere år men den er jo veldig dyr. Nå har jeg funnet en fin og mye billigere fra Kenwood som jeg vurderer å kjøpe:




Ser ikke den fin ut da?

Ellers har jeg innmari lyst på en ministekepanne. Helt genialt til lunsjomeletter og annet småtteri til én person. Evt. til små pannekaker o.l. Åhlens har en veldig fin i mange forskjellige farger. Billig er den også (59,-):


M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar