Søk i denne bloggen

fredag 18. november 2011

Dette digger jeg:


I en programserie som sendes på NRK3, prøver Live Nelvik ut hvordan det er å være dama til forskjellige kjente, norske menn. Jeg har sett de første tre episodene og har både latt meg sjarmere av Live og fascinere av kjendismennene. Spesielt episoden med Hans Olav Lahlum gjorde inntrykk. Jeg visste jo fra før av at han er en eksentrisk fyr, men  herregud så rar! Du må bare se det. Episodene blir lagt ut på nett omtrent en uke tidligere enn de blir vist på TV. I dag kom episode fire, der Live er dama til Kristian Kjelling. Nå tar jeg med Mr. Mac i senga for å se episoden før jeg lar Ole Lukkøye gjøre sitt. Synes jeg hører sistnevnte rett borti gata her.

Lot du deg friste? Klikk deg inn her.

M ;)

1 kommentar:

  1. ja, jeg digger dette programmet! sitter og fniser for meg selv :)

    SvarSlett