Søk i denne bloggen

onsdag 16. november 2011

Fine dager

Denne bloggens første webkamera-bilde?
Nå ligger jeg i sofaen og blogger litt før jeg skal flytte meg over i senga, for dagen er snart slutt for min del. Vil bare dele med dere at jeg har hatt to veldig fine dager. I går starta jeg dagen med noen timer på Elixia. Der møtte jeg kusine Ingrid, så vi bestemte oss for å spise lunsj sammen i byen etter trening. Hennes sønn Emil, som jeg passa for et par uker siden, var selvsagt med. Vi prøvde ut byens nyeste kafé, som ligger på Sigrid Undsets plass. Veldig forseggjort og stilig kafé, men stive priser og litt lite barnevennlig. Vi hadde det uansett kjempekoselig. På kvelden skulle jeg i utgangspunktet ha møtt noen venner på Nikkers sportspub for å spille shuffle, men korsryggen min hadde slått seg vrang etter en heftig runde markløft i intervaller. Det ble jo sånn sett en litt kjip kveld, ettersom jeg i stedet ble sittende hjemme og se web-TV. Men jeg fikk sett alle episodene som er lagt ut av Dama til. Digger det.  Heldigvis har ryggen vært bedre i dag.  Starta dagen med en superkort firetimers vakt på jobben. Gikk rett til byen, hvor jeg møtte Emil og Ingrid igjen. Vi rusla en liten runde, før vi slo oss ned på Café Stift. Der har de kjempegod mat til veldig hyggelige priser, med studentrabatt til og med. Dessuten har de lagt godt til rette for de som har med seg småbarn. Perfekt for oss i dag. Etter nok en koselig date hastet jeg hjem for å forberede meg til ukas Roede-kurs.

Full av energi, etter fine kurs gikk jeg meg en gåtur i raskt tempo. Tenkte det ville være uheldig med hard trening på den ryggen i dag. Gåtur i minusgrader = Herrrlig avslutning på dagen. Nu er det rett i seng. I morgen skal jeg opp og til Elixia igjen. Deretter venter leilighetsvask, skolearbeid og MEIR trening der du er. Apropos Meir. Nå er hjemmesiden oppe og går. Sjekk den ut her.

M ;)

3 kommentarer:

  1. Det er fint å ha det fint, og jeg liker at du blogger om det! :)

    SvarSlett
  2. SistaFromTheSameMistanovember 17, 2011

    Kjempefint bilde. Du er så fin :)

    SvarSlett
  3. Takk for kjempehyggelige kommentarer!! ;)

    SvarSlett