Søk i denne bloggen

lørdag 24. september 2011

Oslo-lørdag

Guro på Asylet

Fant meg lekkert, smekkert skjørt på h&m

Søstrene sisters på Ringen kino

Blide karer på kebabsjappa
Til tross for ekstremt støl muskulatur både fikk jeg på meg klær og kom jeg meg ut i dag. Møtte Guro på Asylet. Etterpå brukte vi endel timer på å bare gå rundt i byen og titte på ting. Snorre bestilte kinobilletter til oss, så etterhvert dro vi til Ringen kino for å se Hodejegerne. Nok en norsk film som kan anbefales. På veien hjem tok vi med oss en kebab hver. Karene i sjappa stilte mer enn villig opp på et bilde.

M ;)

2 kommentarer:

  1. Så langt hår du har fått! Ser ut som dere to koser dere sammen :)

    Thea

    SvarSlett
  2. Vi storkoser oss! Håret vokser og gror, men det begynner å bli litt slitt. Spørs om ikke jeg må klippe meg snart..

    SvarSlett