Søk i denne bloggen

søndag 25. september 2011

Ny uke, nye muligheter

Dere husker kanskje min ambisiøse treningsplan for denne uka? Jeg skal ærlig innrømme at den ikke ble som planlagt. Men jeg må også si at det ikke det var vilja det stod på, men formen. Mandag og tirsdag hadde jeg migrene og fikk derfor ikke trent noen av dagene. Dårlig start på uka, kan man si. Onsdag trente jeg bra, som planlagt, torsdag ble det lang gåtur i Oslo, fordi jeg ikke rakk å trene på Elixia før jeg dro. Fredag ble det jo, som jeg har skrevet om, mange timer med knallhard trening og fysisk test. Dette førte til verdens mest støle kropp, som ikke orker noe mer enn rask gange. Men det er helt ok. Nå kommer det en ny uke, og den skal bli god. Planen er som følger:

Mandag: 55 minutter Cardio step interval

Tirsdag: Oppvarming + styrketrening

Onsdag: 40 minutter Cardio step + 55 minutter Fitness fusion

Torsdag: 70 minutter Dance step

Fredag: 55 minutter Zumba eller MEIR, utetrening (øve)

Lørdag: MEIR, utetrening (øve)

Søndag: FRI

Noen som vil være med på utetreninga?

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar