Søk i denne bloggen

søndag 26. juni 2011

I dag

Fint utenfor hotellet

Slapper av 

Poser og laxer
 Guro og jeg var passe slitne og trøtte da vi måtte opp for å rekke frokosten i dag. Jeg var alkoholfri i går, men å holde koken til langt på natt tar på allikevel. Vi rakk en god frokost og noen minutter ute i strålende solskinn før vi ble plukket opp og kjørte til Oslo. Møtte Torgeir som nå er hos meg i Lillehammer. Vi hadde en litt slitsom reise hjem, ettersom all togtrafikk rundt Oslo er stengt fordi de oppgraderer jernbanens infrastruktur. Først av alt hadde vi kjempedårlig tid fordi vi var litt lenger i byen enn vi hadde tenkt. Jeg løp på meg masse blemmer på føttene og en svært svett rygg. Så måtte vi sitte på en supervarm buss til Lillestrøm. I Lillestrøm kom vi oss på toget, men det fikk forsinket avgang pga. brann i en tunnel. Da vi først kom oss avgårde gikk alt som smurt. Nå er vi blide og fornøyde i hver vår ende av sofaen.
Oslo-turist


Oslo-borger
I dag har jeg forresten på meg skjørtet mitt fra H&M conscious collection for første gang, bare at jeg bruker det som kjole fordi bena mine er så korte.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar