Søk i denne bloggen

torsdag 24. februar 2011

Jeg går og jeg går..

I dag har jeg virkelig vært i farta. Starta dagen med 55 min. Zumba-time klokka 09.40 etterfulgt av 55 min. Fitness Fusion. Jeg hadde jo egentlig satt opp treningsfri dag i planen min, men ettersom jeg skal ha lange nattevakter i helga flytter jeg den til lørdag. Etter trening var jeg hjemme og gjorde litt skolearbeid i en fei, før jeg satte igang med å ordne meg i rockabilly-stil, dette tok lenger tid enn planlagt. Gikk til jobben, gikk mye på jobben, gikk hjem fra jobb. Noen ganger, ganske mange faktisk, er jeg bare glad for at jeg ikke har bil. All denne gåinga har gitt resultater på skrittelleren. Bare se her:

Ny rekord

Skritteller er motiverende. Har du ikke skritteller fra før? Skaff deg en ASAP og ble med på cares kampanje.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar