Søk i denne bloggen

søndag 30. januar 2011

Laurdag.

I går var jeg grytidlig oppe for å dra til Hamar på møte med alle Roede-kurslederne i Hedmark/Oppland. Møtet var veldig ålreit. Det føltes som om tida hadde gått ganske fort da den var slagen 15.15 og i var ferdige.  

Deilig servering på møtet.
Etter møtet var jeg heldig å få skyss inn til sentrum, hvor jeg skulle møte hos Thea. Der ordna jeg meg i en fei til bursdagslag. Thea og jeg fikk sitte på med Charlotte og litt over fire var vi på til Trysil. Vel fremme fikk vi tre og Anne innlosjert oss hos Lines (bursdgasbarnet) foreldre. Dermed var vi klare for feiring på samfunnshuset. For oss ble jo dette også en type reunion. Vi fem jentene var jo i Namibia sammen og ser hverandre dessverre altfor lite. Anne har jeg ikke sett siden slutten av april, da vi fortsatt var i Namibia. Gleden var stor over å igjen være samlet. Vi er en gjeng som koser oss veldig når vi er sammen.

Fra venstre: Thea, Anne, Line, meg, Charlotte.
Bursdag i Trysil er flotte saker: Vi fikk servert kjempegod mat, bursdagsbarna (Lines barndomsvenninne ble også feiret) underholdt, venner underholdt, vi fikk gruppeoppgaver som vi måtte fremføre og det var musikk-quiz. Noen av oss holdt koken til 2-tida, mens andre holdt ut enda noen timer. Vellykket og veldig hyggelig.

Nå er jeg vel hjemme i stua. Sitter og planlegger uka litt. Hittil har den ikke så mye innhold, men trening, skitur og oppgaveskriving er da noe.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar