Søk i denne bloggen

søndag 30. januar 2011

Treningsplan for kommende uke.


Nå er det lenge siden jeg har postet treningsplanen min. Ettersom leggen min ikke er helt gog, og ettersom jeg ikke vet om det blir jobbing til uka kan jeg ikke si med sikkerhet at planen jeg lager blir som jeg skriver nå. Prøver meg allikevel på et utkast:

MANDAG:
* Skitur på dagen.
* 40 minutter Easy Xykling + Egentrening styrke fra klokken 19.30 på Elixia.

TIRSDAG:
* Easy Xykling 40 min. + Shape 30 min. fra klokken 16.20 på Elixia.

ONSDAG:
* Oppvarming + PT-time klokken 15.15 på Elixia.

TORSDAG:
* Oppvarming på sykkel eller elipse + Fitness fusion 55 min. kfra klokken 17.30 på Elixia.

FREDAG:
* Treningsfri.

LØRDAG:
*Oppvarmin + egentrening styrke fra ca. klokken 16.00 på Elixia.

SØNDAG:
* Energy Yoga 55 min. klokken 10.00 på Elixia.

Håper på noen flere skiturer også!

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar