Søk i denne bloggen

fredag 3. desember 2010

Chess + kino + Marte og JM = Så innmari sant.



Nå om dagen er jeg ekstra fornøyd med at jeg valgte chess da jeg skulle ha nytt mobilabonnement for noen år siden. De kjører en kampanje nå, med fri mobilbruk ut året, noe en fattig student som meg drar nytte av. I går fant jeg ut at de fortsetter med tilbudet fram til mai 2010, bare at det vil koste 199 pr. mnd. Det er jo uansett mye lavere pris enn mine regninger ofte er på. Ikke nok med det, chess har også en greie hvor man hver tirsdag får to kinobilletter for prisen av èn. Dermed kunne JM og jeg gå på Harry Potter og dødstalismanene del 1 på tirsdag for 50 spenn per pers. Kan det bli bedre? Nå skal det jo være sagt at filmen var så bra at jeg gjerne kunne ha betalt full pris for den. Lenge siden sist jeg så Harry Potter, og nå fikk jeg lyst til å se alle fra starten av igjen. Fantastisk.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar