Søk i denne bloggen

torsdag 8. april 2010

Noen tanker fra en ensom blogger.


Nå har jeg nettopp kommet tilbake til Chameleon backpackers etter å ha fulgt Guro til flyplassen. Jeg sitter og tenker på den fine uka som har vært og jeg tenker på at jeg har veldig liten tid igjen av Namibia-oppholdet. Om tre og en halv uke er jeg tilbake i Norge. Jeg både gruer og gleder meg til det.

Gruer meg til:
Å reise fra mennesker jeg har møtt her.
Å reise fra landet jeg har blitt glad i.
Å reise fra hytta "vår".
Å reise fra denne hverdagen, med nye opplevelser hver dag.


Gleder meg til:
Å komme hjem til alle jeg savner og er glad i.
Å komme hjem til vår, bursdag, 17.mai og etterhvert norsk sommer.
Å komme hjem til norsk mat.
Å komme hjem til leiligheten vår.
Å komme hjem til vanlig hverdagsrutiner med trening på Elixia, jobbing osv..

Men før alt dette kommer tre og en halv uke med nye opplevelser, soling, bading og trening. Jeg gleder meg ikke reint lite til det heller.

M ;)

Edit: Jeg gikk tom for nett-tid før jeg fikk publisert dette innlegget, så det kommer noen timer seinere enn det er skrevet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar