Søk i denne bloggen

onsdag 21. april 2010

Gjengen i Windhoek.

Roar, Thea og meg (sminkeløs)

Familien Storsnes: Per Arne, Line og Toril.

Nå er jeg tilbake i hovedstaden og her skal vi være helt til hjemreisa 1.mai. Mandag morgen tok vi siste farvel med Tsumeb og satte snuta mot Windhoek, i leiebilen sammen med besøket vårt. Deres fly skulle gå mandag kveld. Et par timer etter at vi hadde sagt "takk for nå" kom de tilbake igjen. Vulkanutbruddet på Island har skapt kaos helt hit ned. De ringer flyselskapet flere ganger hver dag for å oppdatere seg, men har fortsatt ikke fått dra. I morgen skal de reise til flyplassen i håp om å få plass på et fly. Dessverre er det mange i kø, og mest sannsynlig får de ikke dra før søndag. Det er dumt å ikke vite helt hva som skjer, og Roar skulle vært på jobb i dag og ut resten av uka, men det er nok ikke det verste stedet å være stuck. Vi har tilbragt de to siste dagene ved et bassengområde i strålende solskinn (ikke èn eneste sky på himmelen).
I går kveld spilte vi yatzy oppe på balkongen til Per Arne og Toril. De har måttet bytte rom for hver natt og i går hadde de rett og slett bryllups-suiten. ;) Pssst: Jeg var jo så heldig at jeg fikk maxi-yatzy hjemmefra da Guro var på besøk, så den er flittig i bruk (fikk også leverpostei, makrell i tomat og masse påskegodis). Psss: Jeg vant yatzy-runden i går.

Nå er det bare en og en halv uke til jeg er tilbake i Norge. Jeg begynner å glede meg veldig til å komme hjem. Vi er ferdige med alle utflukter, så resten av tida skal brukes til soling, bading, trening og oppgaveskriving. Nå er det lenge siden jeg har hørt fra mange av dere. Hva med å legge igjen en liten kommentar og fortelle meg hva som skjer i livet ditt om dagen? Da blir jeg superglad!

M ;)

1 kommentar:

  1. Hoho. Håper alt står fortsatt bra til, har lest bloggen flittig. Her går det bra etter en meget kald vinter, men er jo snart mai. Utrolig. Jeg har sagt opp jobben og skal begynne å studere til høsten. Håper vi ses til sommeren. Ellers får du kose deg de siste ukene!
    Torgeir.

    SvarSlett