Søk i denne bloggen

søndag 25. april 2010

Hjemme om en uke.

Gjengen: Meg, Line, (Guro), Thea og Anne. -Hadde ikke bilde med bare oss fire.

I dag er det akkurat èn uke til jeg lander på Gardermoen. Da har jeg ikke hatt bena på norsk jord siden 29.januar. Jeg regner med at en del ting er forandret. Tre måneder er på noen måter kort tid og på andre måter lang tid. Da jeg dro fra Norge forlot jeg et snødekket landskap, 30 minusgrader, boblejakke, lue og vanter. Nå kommer jeg tilbake til vår. Det blir fint og rart!
På fredag kom Anne hit til oss i Windhoek. Da var hun også ferdig med jobbinga i Tsumeb. Jeg husker ikke om jeg har skrevet det før, men Anne har jobba som frivillig for kommunen der oppe. I kveld drar hun videre til Cape Town, derfor var vi ute og spiste middag i går alle fire. Vi var på Joe`s beerhouse, nok en gang. Jeg tror ikke det finnes noe sted i verden med bedre biffer enn Joe`s. I går prøvde jeg meg på sebra. Tidligere har jeg spist oryx, springbukk og kudu. Kanongodt er det. I dag drar vi for å kose oss med soling og bading på Olympia før vi sender Ane avgårde il flyplassen i kveld.

Jeg prøver meg igjen på en liten oppfordring: Jeg vil ha kommentarer! Hva skjer i Norge? Hva skjer på Bjørkelangen, i Oslo, Lillehammer?

M

1 kommentar:

  1. Åh, jeg GLEDER meg til du kommer :) Det skal bli så stas! Her skjer det ikke mye nevneverdig, driver og leser til eksamen da vet du. Oooog, jeg er stuck på Hamar ett år til (forklarer senere). Du vet det lille lokalet ved inngangsdøra til bygget der jeg bor? Der skal det bli Asiamat, er ikke det kult eller?? Da kan vi lage gode middager ;)

    SvarSlett