Søk i denne bloggen

mandag 2. november 2009

Kul dings.


Helga som var hadde jeg jobbhelg. På vakt i går var jeg med og så på at noen lagde kort. Ei jeg jobber med har kjøpt seg noe som heter QuicKutz (se bildet). Man bruker den sammen med små brikker. Brikkene kan ha bokstaver eller symboler på. De har magnet på ene siden som man fester til tanga. Deretter legger man papp/papir under og presser ned. Brikkene har små blader som kutter i papiret, slik at man "klipper" ut ønsket bokstav eller symbol. Helt genialt til kortlaging, scrap-booking osv..
http://www.bikuben.no/ selger tang+bokstaver fra 349 kr. (små bokstaver følger med) - 548 kr (med flere bokstaver og annet tilbehør). Plutselig ønsker jeg meg mer enn koffert og penger til jul.

M ;)

2 kommentarer:

  1. Jøje meg, en sånn fikk jeg lyst på :)

    SvarSlett
  2. Jeg har en sånn! Jeg anbefaler et søk på quickutz på ebay...;) Der er det mye billig!

    SvarSlett