Søk i denne bloggen

lørdag 31. oktober 2009

En forkjærlighet for ting man kan sette på føttene.

Disse fantastiske ullsokkene fikk jeg av mamma da jeg var hjemme sist helg! Jeg hadde et par liknende som jeg fikk for et par år siden. De er motsatt i fargene og veldig, veldig godt brukt. Derfor var det absolutt kjærkomment med et nytt par. Ettersom jeg bor i en forholdsvis kald leilighet på Lillehammer er ullsokker flittig brukt.


Disse sykkelskoene kjøpte jeg på finn.no av ei jente som de ikke passet til. Skoene er ubrukt og etter litt søking på div. nettsider fant jeg ut at jeg fikk de til en veldig god pris. Det skal bli spennende å sykle med skikkelige sko, ettersom jeg aldri har prøvd det før. Sykkelen min har pedaler med feste på ene siden, så til våren kan jeg bruke dem ute også.
M ;)

6 kommentarer:

  1. Super søte sokker:)

    SvarSlett
  2. Hurra en kommentar!
    Nå blei jeg glad. Er lenge siden sis.
    Sokkene er kanon ;)

    SvarSlett
  3. Herlige sokker! Hvor er de kjøpt? :)

    SvarSlett
  4. Sokkene er kjøpt i Vilnius. Mamma kjøpte de med på reise!

    SvarSlett
  5. Å, de er så fine :) Gleeeeder meg til å besøke deg på Hamar igjen og ha juleverksted!

    SvarSlett
  6. Lillehammer, woooooooooops... Hehe

    SvarSlett