Søk i denne bloggen

onsdag 4. november 2009

Africa here I come!


Nå er billettene i boks. Fredag 29.januar forlater jeg landet. Da legger jeg ut på en uforglemmelig reise. Jeg skal være tre måneder i Afrika, for det meste i Nambia, men antakeligvis også en tur til Sør-Afrika. Selv om billettene er bekreftet nå kan jeg nesten ikke forstå at dette faktisk skjer. Det kribler i magen når jeg tenker på alt jeg skal oppleve. Det blir spennende å se hva jeg har lært og hvilke minner jeg sitter igjen med når jeg lander på norsk jord igjen søndag 02.mai.

2 kommentarer:

  1. God tur Marte mor:)
    Dette kommer til å bli en tur for livet, tenk på maten, kulturen og alt det vakre du får se! Her er det masse inntrykk,lukter og farger!
    Jeg er misunnelig som må være igjen her i frost og kulde!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Blir nok knallbra da!
    Hva er det du skal gjøre der?

    SvarSlett