Søk i denne bloggen

lørdag 14. november 2009

Shopping og julebord

Kjole: Lindex
Belte: Lindex
"Jakke": Vero Moda
Sko: Bianco
Leopardstrømpebukse: H&M
Leopard-armring: Arv

Som sagt så har jeg travle dager for tida. Jeg har egentlig ikke tid til stort annet enn praksis, planlegging til praksis og litt trening. Men i går skulle jeg på julebord. Derfor dro JM og jeg til Gjøvik på torsdag, slik at jeg kunne finne meg et antrekk. Etter tre intense timer på CC var jeg veldig varm i toppen og sliten i føttene, men også et antrekk rikere.

Dermed ble det veldig morsomt å pynte seg da jeg skulle ut med kollegaene mine i går. Det beste jeg vet med å gå ut, er å ordne seg hjemme først. Jeg elsker å sette på høy listepop, sprette rundt i strømpebuksa og ordne sminke og hår. Stakkars JM.

Da jeg var klar for å gå ut gikk turen først til Blåmann der vi spiste middag, og deretter til Nikkers. På Nikkers var det skikkelig god-stemning med trubadur og hele pakka. "Alle var enige om at det hadde vært en fin kveld"! (Jeg er jo tross alt i praksis på barneskolen).

M :)
Ps. Et bitte, bitte, ørlite skår i gleden i går, var at det begynte å snø tre timer før jeg skulle ut, noe som gjorde at det ble veldig utfordrende å bevege seg i høyhelte sko utendørs. Innendørs derimot gikk det som en drøm. Jeg har aldri hatt så gode høyhelte sko.

3 kommentarer:

  1. Rett og slett veldig kult! Også så billig da :)

    SvarSlett
  2. Takk, takk. Det er egentlig veldig morsomt at det jeg fant var såpass billig, for jeg var innstilt på å kjøpe det jeg likte best, litt uavhengig av pris. Prøvde masse kjoler til en mye høyere pris som ikke falt i smak..

    m ;)

    SvarSlett