Søk i denne bloggen

fredag 1. mai 2009

Eksamen i sikte, x-russefest og trening.


Jeg trodde jeg hadde vært ganske flink til å blogge i det siste, men oppdaga nettopp at det har jeg slett ikke vært.
Siden sist:
Jeg har endelig kommet igang med å lese/øve til eksamene som er farlig nære. Vi skal ha eksmaen 28.mai, 04.juni og 10.juni. Det er med andre ord nok å henge fingrene i framover. På torsdag satte jeg altså igang med å øve. Da hadde jeg besøk av Christian og Ida. Vi tok for oss SPA (Sokrates, Platon og Aristoteles). Det føles veldig bra å ha starta.
Denne dagen trente jeg styrke hjemme.

Torsdag kveld var jeg russ igjen. Da var det duket for årets x-russefest her på Lillehammer. Dette er et arrangement der studentene setter på seg de gamle russeklærne og samler seg for å drikke og grille, for deretter å gå ut på studentpuben Bingon. Jeg hadde det kjempegøy, men mista dessverre mine kjære Ray Ban wayfarer (solbriller. Se bildet). Og det er surt. Ekstra surt er det jo at jeg ikke kan skylde på noen andre enn meg selv. Hvor dumt er det vel ikke å ta med seg sånne solbriller på fest?

Fredag morgen våkna jeg opplagt og klar for en ny dag klokka 0930. Jeg spiste en god frokost og hoppa inn i treningsklærne. På Elixia ble det 10 min. oppvarming på tredemølle etterfulgt av en saltime, Total Step og styrke. Det var utrolig deilig å få svetta ut litt. Da jeg kom ut fra den mørke salen ble jeg møtt av strålende sol fra skyfri himmel. Dermed ble det litt tid på terrassen før jeg måtte på jobb (og tjene fett med 1.mai-penger på å gjøre nesten ingenting, fordi brukeren min var hos foreldrene nesten hele kvelden).

I dag er det lørdag. Og jeg tror det blir en fin en. Har tenkt meg en tur til Elixia nå på morran. Etter det skal jeg møte søstern i byen for lunsj. Hun er nemlig russ, og denne helga er det landstreff på Birkebeinerstadioen. I kveld jobber jeg, men det er veldig greit.
Bildet over er fra august. Da hadde jeg besøk av Odin. Verdens beste nevø!!

Ha en fortreffelig helg!
M ;) (kunne ønske jeg kunne sette inn et lite hjerte her... Det hadde vært søtt!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar