Søk i denne bloggen

søndag 3. mai 2009

Bikinis don`t lie!

Jeg blogga sist helg om at jeg var så lei meg for at jeg gikk glipp av "Bikinis don`t lie" på Elixia sist søndag. Nå viste det seg å bli en så stor suksess sist at de har bestemt seg for å kjøre denne timen hver søndag fram til sommeren. Jeg har kommet hjem fra jobben og spist middag. Og nå gleder jeg meg som en unge til 75 min. steinhard step -og styrketrening!!

Jeg har forresten bestemt meg for å komme med en liten ukesrapport til dere hver mandag, der jeg forteller hvor mange kcal jeg har forbrent i løpet av uka. Pulsklokka mi regner alltid sammen hver natt til mandag. I morgen kommer altså første rapport. Jeg innbiller meg at dette gir meg litt ekstra motivasjon. Og kanskje noen andre blir motivert også?

M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar