Søk i denne bloggen

fredag 17. april 2009

Oppdatering.

Jeg skal prøve å fortelle kort om hva som har skjedd siden sist..
Mandag: Siste dag med påskeferie. Jeg skulle gjøre unna de siste besøkene mens jeg var hjemme. Men hadde så vondt i hodet at jeg bare lå på sofaen hele dagen. Når jeg ikke lå på sofaen koste jeg meg med Odin. På kvelden var jeg innom mamma og pappa flr jeg dro til Lillestrøm. JM hadde vært på fotballkamp på Åråsen. Vi var hjemme på Lillehammer rundt ett på natta.
Tirsdag: Vekkeklokka ringte 06.00, men formen var ikke god. Hodet var enda vondere enn mandag. Derfor ble det dessverre hjemmedag på meg. Stort sett tilbragte jeg den i senga. Og sånn gikk den dagen. (Har tilbragt litt tid på nett: bestilte tannbleking som Maren har anbefalt meg. Spennende, spennende)
Onsdag: Formen var bedre og jeg dro på skolen. Det var veldig fint å se barna igjen. De syns det var morsomt med håret mitt som plutselig har blitt blondt. Jeg fikk mange fine komplimenter og noen rare kommentarer -Har du farga det gult fordi det var påske? Da jeg kom hjem var hodet elendig igjen. Jeg sov i mange timer og la meg med verkende hode og kvalm mage.
Torsdag: Våkna med hodepine på fjerde dagen. Måtte bli hjemme fra praksis nok en gang. Utrolig kjipt. I tillegg hadde jeg sagt ja til å jobbe kvelden, så da måtte jeg på jobb 16-2230. Det gikk heldigvis greit.

Altså har det vært en litt kjip uke når det gjelder formen. Men noen lyspunkt har det vært. Når det gjelder kostholdet er godteri og majonaise bytta ut med frukt og grønt. Dessverre har det ikke blitt noe trening pga. sykdom. Nå kan jeg nesten ikke vente med å komme igang igjen. Et annet lyspunkt var da vi kom hjem og så hvor lite snø det er her oppe nå! Det hadde smelta masse i påska.

1 kommentar:

  1. Hei, Marte!

    Hvor på nett bestilte du tannblekingen? Har tenkt på det jeg også, men ikke kommet over noe overbevisende enda :)

    Trine.

    SvarSlett