Søk i denne bloggen

lørdag 17. januar 2009

Siden sist. Og ikke minst: FY FAEN!

Sist jeg skrev planla jeg å vaske ølnedsølte klær og trene. Det har jeg absolutt gjort. Klærne er rene og pene, klare til nytt bruk. Og jeg har trent både det ene og det andre. Kroppen min er litt i sjokk over at jeg kjører på med trening igjen, etter nesten en måned i juledvale. Jeg har vært støl nesten hver dag hele uka. gleder meg til det går over!! I dag var jeg på power sammen med en nydelig, gravid venninne som jeg ikke hadde sett siden før jul. Magen har vokst masse. Det var utrolig koselig å se. Ellers har jeg burkt vanvittig mye tid oppe i byen de to siste dagene. Jeg har masse penger på konto, etter at jeg fikk stort januarstipend. Men så er det det at jeg skal spare noen tusenlapper til flytur. I sommer skal jeg på øyhopping i Hellas, det trenger man penger til. Derfor rusler jeg rundt i byen og prøver masse ting jeg har penger til, men ikke kan bruke penger på. noen ting har jeg kjøpt da. Jeg hadde bestemt meg for å ordne litt i stua, så jeg har kjøpt en knallfin blomst, nydelig pyntepute og putetrekk, samt stearinlys. Jeg ble innmari fornøyd. Skal ta et bilde og legge det ut. Har og kjøpt vintersko på salg (vintersko er et must i winter wonderland Lillehammer)-

Og så er det over til dette "FY FAEN": John Morten og jeg sliter litt med naboene våre. De som bor i annen etasje. Da jeg kom hjem fra byen i sta ble jeg mottatt med tecknomusikk på full styrke. Og det er helt umulig å få kontakt med den som er der oppe. Derfor sendte jeg en ganske krass melding til han vi leier av. Og jeg er fornøyd! Jeg pleier vanligvis ikke å si ifra om sånt. Som regel håper jeg på at problemet går over av seg selv. Men nå har huseier sendt varsel om utkastelse.

Nå skal jeg lage meg laksewrap. :)

Hej på snej, leverpostej.

3 kommentarer:

  1. hola. grattis med blogg. sjekk min og a! mettetfett.blogspot.com

    bra du var litt på druen, litt vin i ny og ne er bare helsebringende og sosial!

    SvarSlett
  2. Woho! Gratulerer med blogg Marte :) Gleder meg til å se deg på skolen

    SvarSlett
  3. Mine to første kommentarer :)
    Nå blei jeg glad. Og takk.

    SvarSlett