Søk i denne bloggen

lørdag 17. januar 2009



http://www.voodolls.no/
"Health girl har en sterk vilje og gir aldri opp. Hun liker å ha kontroll over livet sitt.Health girl er målbevisst og forsøker alltid å ha en positiv innstilling. Hun lever et aktivt liv og driver bl.a. med poweryoga for å holde seg i form.Health girl hjelper deg med å føle deg vel og å komme i form."
"Lucy willpower ikke bare kjøper et treningskort, hun bruker det faktisk også! Hun setter opp realistiske målsettninger uten å i det hele tatt bli en manisk treningsidiot.Lucy trener regelmessig, først og fremst for å få energi og føle seg vel. Hun får ikke dårlig samvittighet om hun skulle gå glipp av en trening. Hun irriterer seg over folk som står stille i rulletrappen og hun har (i hvertfall for det meste) viljestyrke til å motstå brus, snop og andre unyttige ting. Til og med etter en svett treningsøkt lukter hun som en rose!"
Jeg kom over et fantastisk nettsted der de selger dukker som skal gi deg kraft i hverdagen. Etter å ha lest om nesten alle dukkene har jeg funnet to som kan passe til meg. Jeg syns Health girl (rosa) er aller søtest, men at kanskje Lucy Willpower passer enda bedre til meg. Hva syns dere?

3 kommentarer:

  1. Ååååååå, den øverste er det søteste jeg har sett på lenge!

    SvarSlett
  2. Vet! Tror muligens jeg skal overbevise med selv om at det er kjempefornuftig å bruke penger på en sånn en.

    SvarSlett
  3. Så koselig å se deg her i bloggverden=)
    Gleder meg til å følge deg videre=)

    SvarSlett