Søk i denne bloggen

fredag 16. januar 2009

Full av øl, vin, baileys, gratis popcorn og anger.

Dette har vært en helt strålende uke, hva ernæring og trening angår. Jeg har spist sunt og trent masse med den nye pulsklokka mi. Det er utrolig hvor motivert man blir av å se hvor mange kalorier man svir av. Det er fantastisk! I går skulle jeg være med John Morten ut på noe sånn vin-arrangement på Bingo`n, studentpuben i Lillehammer. Som vanlig kjørte jeg, sånn at jeg ikke skulle drikke alkohol. Jeg har nemlig bestemt meg for at alkohol kan vente til magemusklene har gjort sin entrè, og klarte meg hele høsten uten. MEN så kom kameratene til John Morten med vin på deling, og John Morten sa at bilen kunne stå. Og vips så var jeg igang. Jeg kjørte likesågodt på med både vin, øl og baileys. Gratis popcorn var det der og!! Herre min for en kveld. Jeg klarte til og med å skli i noens ølsøl med en baileys i ene hånda og øl i den andre. I dag blir det klesvask og trening.
Jeg hadde det hvertfall knallgøy i går, og det må være greit å gjøre sånne ting innimellom og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar