Søk i denne bloggen

tirsdag 27. januar 2009

God morgen?


I dag var det utrolig vanskelig å komme seg opp av senga. Jeg slumra tre ganger. Da jeg omsider kom meg inn på badet sovna jeg nesten på do. Men så fikk jeg rakett i sæva og var virkelig effektiv. Jeg var klar til å gå til toget i tide og fornøyd med det. Med dunjakke, vintersko og vanter i kulda, var jeg på god vei til toget. Jeg tok hånda i lomma for å fiske fram mobilen og se på klokka. Men mobilen var ikke der. Jeg løp hjem, henta mobilen og løp oppover bakkene igjen. Jeg hadde fortsatt ganske god tid og sakka farta til normal gange. Så kom jeg på noe, halvveis til toget kom jeg på det. Jeg hadde glemt lommeboka! Er det mulig? Så nå er hjemme og venter på at det blir tida for å rekke neste tog. Gjett om jeg skal se godt gjennom veska før jeg går!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar