Søk i denne bloggen

mandag 26. januar 2009

Strip aerobic

I går var jeg på 55 min. Strip aerobic. Og det var dritgøy. Vi lærte en korreografi som var skikkelig sexy. Vi måtte klå på oss selv og gnu på gulvet. Fantastisk. Jeg følte meg selvsagt litt teit til tider, men det tror jeg de andre gjorde og. Da er det ikke så farlig. Det jeg syns var vanskeligst i hele korreografien var noe som kalles Body rolling. Jeg så meg selv i speilet mens vi øvde på det, og jeg bare lo rett ut. Det er det dummeste jeg har sett. Håper jeg får det til i løpet av kurset! Jeg søkte opp body roll på youtube i dag, og fant dette herlige klippet av en temmelig femi sambadanser. Nyt det!

2 kommentarer:

  1. Yessss... En ny dans du må lære meg. Hehehe
    Eller kanskje ikke når jeg ser denne karen... Det passer kanskje best til det fagrere kjønnet (og de som skulle ønske de var som dem...). :)

    SvarSlett
  2. Ææææææh, menn skal ikke gjøre sånn!....

    SvarSlett