Søk i denne bloggen

mandag 19. mars 2012

Planen

Treningsplanen min for sist uke publiserte jeg søndag for over en uke siden. Der hadde jeg satt opp seks av sju dager med trening. Det ble fem av sju dager med trening. Jeg droppet trening fredag, fordi jeg ville ha god tid mellom jobb og middag med jentene. Hadde tenkt til å ta igjen denne treningen i går, men ble slått ut av migrene. Det ble en annen forandring i planen også, nemlig at jeg jogget ute og trente trappeløp i stedet for å dra på innetrening onsdag. Det er ca. et halvt år til jeg skal være med på maraton, så jeg er nødt til å begynne å løpe mer og mer ute. Er ikke noe glad i å løpe på mølle, så det unngår jeg mest mulig, for å være ærlig.



Vel, planen for denne uka er som følger:

Mandag (i dag): 50 min. Hip Hop, Elixia + 50 min. Zumba, Elixia

Tirsdag: Oppvarming + styrkeøkt, Elixia

Onsdag: Jogge ute

Torsdag: 70 min. Dance step, Elixia

Fredag: Oppvarming + styrke, Elixia

Lørdag: 40 min. zumba + 30 min. 500 kcal, Elixia

Søndag: FRI

Noen som blir med meg på en gruppetime eller to?

M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar