Søk i denne bloggen

mandag 7. november 2011

Faktiske og fremtidige innkjøp

 
Lykter fra Tine K Home

Putetrekk i skinn


Putetrekk i skinn

Spisebord

6 slike til bordet


Plastbokser
I dag har jeg startet innkjøp til leiligheten. Jeg fikk bestilt spisestuebord og stoler fra Bohus, som vi kommer til å få før vi flytter inn. I tillegg har jeg bestilt putetrekk fra hviit.no/, samt kjøpt fire telys-lykter på Libertine her i Lillehammer. Lyktene har de også på hviit.no, men Libertine feiret 2-årsdag med gode tilbud, så da fikk jeg dem billigere. De søte plastboksene fra Rice fikk jeg også til redusert pris. Glad jeg ikke har bestilt meg dem fra nett allerede, for det hadde blitt mye dyrere med frakt og til full pris). Boksene har lite med interiør å gjøre, de skal jeg ha til matpakkene mine. Ofte har jeg med pålegg i plastposer eller for store bokser. Det blir det slutt på nå.

Andre ting jeg har sett på, men ikke bestilt enda:

Sengetøy som de har hos hviit.no

BTC-lampe som de har hos bl.a. Libertine

BTC-lampe som de har hos bl.a. Libertine

BTC-lampe som de har hos bl.a. Libertine
Kommer ikke til å velge denne fargen, men ville ta den med fordi den er så fresh!

Tolix krakk som de har hos bl.a. Libertine

Tolix krakk som de har hos bl.a. Libertine
M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar