Søk i denne bloggen

onsdag 8. juni 2011

Xykling, styrke, Grete og buksedress


Nå som jeg er i sånn "eksamenpuggtid" kan jeg i teorien stå opp når jeg vil, ettersom jeg ikke skal være noe sted til bestemt tid. Det har blitt endel late morgener og det er jeg faktisk litt lei av. For mange timer i senga fører bare til at jeg blir ekstra trøtt og slapp. Rundt 8 timer søvn er alfa&omega for meg. Derfor bestemte jeg meg for å ha på kokka i dag tidlig. Stod opp klokka 08.00 og hadde plutselig tid til matte FØR tidlig trening. Dro så på 55 min. Xykling klokka 10.00, etterfulgt av 40 min. Styrke og core. Med den varme, klamme luften som er ute nå svetta jeg mer enn jeg noen gang har gjort. Etter sykkeltimen var jeg helt gjennomvåt. Det rant svetteperler nedover armene! Fortsatte racer-dagen med en tur på posten og en på biblioteket. Dro hjem og vaska litt i kåken, lagde og spiste middag og ordna klart til Grete Roede-kurs. Hadde i dag for første gang på meg buksedressen som jeg kjøpte på h&m for lenge siden. Posta et reklamebilde av den med Gisele Bundchen som modell da jeg hadde kjøpt den. Jeg sliter litt med den gode poseringen, i motsetning til Gisele, men tenkte jeg skulle vise dere hvordan jeg ser ut i den. Noen fordeler må man jo ha av varmen -man kan endelig gå i sommerklær!

Kveldens kurs gikk superfint. Jeg digger å holde kurs. Har begynt med noe nytt denne perioden. Hver onsdag gir jeg deltakerne utfordringer for uka, som går på trening og kosthold. Denne gangen tar jeg en av utfordringene selv også og skal blogge resultatet. Dagens tema var krydder, dermed ble kostholds-utfordringen slik:
Lag en ny (for deg) matrett med en eller flere av krydrene vi snakka om i kveld!
Gleder meg til å finne en ny rett. Noen forslag til en rett med masse spennende krydder?
M ;)
Ps. Prøvd meg på mer matte i dag, ettersom det ikke har blitt så mye enda, men det går tregt. Blir nok en lang mattedag i morgen (og resten av uka fram til eksamen).

3 kommentarer:

  1. Fin blogg du har søta :-)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Sjekker ut din også :)

    SvarSlett
  3. super fin i buksedress
    gleder meg til snekkerbuksa med de røde skoene

    SvarSlett