Søk i denne bloggen

torsdag 9. juni 2011

Fin start på dagen

I dag gjorde jeg som planlagt og stod opp da klokka ringte 09.00. Hadde en utrolig deilig start på dagen med God morgen Norge på skjermen, knekkebrød på asjetten og "Martes chai latte" i koppen. Min Chai latte består av Twinings Brazilian Baia (te), steamet melk og en dæsj av krydderet Cacoa and chili. Nam, nam! Anbefales på det sterkeste når.

Slutten av dagen har også vært bra. På treningsplanen min stod det egentlig 55 minutter Dance step i dag. Dessverre ble denne timen avlyst pga. syke instruktører. Jeg bestemte meg derfor for å kjøre på med 55 minutter Total step + 55 minutter Zumba. Nå er jeg temmelig sliten i kroppen. Det er lite som kan måle seg meg følelsen av total utmattelse etter trening. Det er SÅ digg!

Midten av dagen har vært mye kjipere. Eller, på en måte ikke. Jeg har jo faktisk jobbet med matten i hele dag. Mange timer med tall og formler. Noe av stoffet begynner å sitte veldig godt, mens andre ting bare forstår jeg ikke i det hele tatt. Håper bare at det er nok på klarer-lista til at jeg står. Det er forresten litt å ta i at jeg har jobba med matte hele dagen, for jeg trenger noen avbrekk. Bruker alltid god tid på måltider og i tillegg hadde jeg en halvitmes pause hvor jeg brukte rockeringen min. 15 minutter hver vei.

Nå er det natta snart. Må bare ta meg en etterlengta dusj først. Pga. været svetter jeg mer enn jeg noen gang har gjort om dagen. Det er helt sykt.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar