Søk i denne bloggen

lørdag 9. april 2011

Blogg og bloglovin

Illustrasjon av Hanne Sigbjørnsen

Som blogger selv, leser jeg også endel blogger. Av og til kommer jeg over nye blogger som jeg faller for, og nå har jeg funnet en helt fantastisk. Tegnehanne  skrives av ei 21 år gammal jente som er bosatt i Oslo. Alle innleggene hennes er tegneserier som hun lager selv med tegnebrett og Photo Shop. Innleggene handler om hverdagen hennes eller om ting som har skjedd tidligere. Helt unikt og utrolig morsomt! Anbefales.

Når jeg først er inne på det å følge forskjellige blogger vil jeg også anbefale dere bloglovin. Her kan man lage seg konto og legge til de bloggene man leser. Hver gang bloggene du følger har nye innlegg kommer det opp på en liste. På den måten slipper du å sjekke alle bloggene for nye innlegg. Du trenger ikke å ha blogg selv for å opprette konto.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar