Søk i denne bloggen

torsdag 14. april 2011

Back in business.

Min ufrivillige bloggpause er endelig over. Jeg nevnte jo at jeg hadde halsbetennelse og kan fortelle at det var seige greier som herjet i kroppen litt lenger enn jeg ønsket. Det resulterte jo blant annet i en uke uten trening. Så da jeg følte formen var god nok til en økt i dag var jeg helt i hundre. Det ble 55 min. Total Step + 55 min. Zumba. Pulsklokka viste i overkant av 1000 forbrente kcal etterpå, så jeg må si meg veldig fornøyd med combacket mitt. Nå nærmer det seg påskeferie for folk flest. Jeg skal jobbe i helga, og kanskje noen vakter til uka, men ellers blir det skolearbeid og trening. Her er planen:



Fredag:
55 min. Zumba + 30 min. Shape

Lørdag:
Egentrening (Kondis og styrke)

Søndag:
Egentrening (Kondis)

Mandag:
Egentrening (Oppvarming + styrke)

Tirsdag:
55 min. Total Step

Onsdag:
Egentrening (Oppvarming + styrke)

Torsdag:
55 min. Zumba + 30 min. Shape

Fredag:
55 min. Total og styrke

Etter trening på fredag setter jeg nesa mot Bjørkelangen for en aldri så liten ferie.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar