Søk i denne bloggen

tirsdag 22. mars 2011

Strakstiltak.

I går skrev jeg om bommerten jeg hadde. Slike bommerter kommer med jevne mellomrom og slik er det bare. Etterhvert har jeg heldigvis blitt mye flinkere til å takle dem. Noe jeg ofte gjør etter en sånn nedtur er å sette meg ned og skrive opp målene mine. Man kan ikke annet enn å se framover og da kan det være til god hjelp om man synliggjør målene sine, tar dem videre ut fra tankene og ned på papiret. Jeg laget en side med hovedmålet mitt og flere delmål. Der skrev jeg også ned motiverende ord, setninger og tips til meg selv. Fokuset er på hva jeg skal gjøre, ikke så mye på de tingene jeg ikke skal gjøre.




På det andre arket laget jeg kosthold- og treningsplan for hele uka. Planlegging er noe av det aller viktigste for at jeg skal lykkes. Så nå er det ikke noe som hindrer meg i å holde fokuset framover. Nå henger begge listene på kjøleskapet.

Her er treningsplanen:

Tirsdag:
Total Step & Styrke

Onsdag:
FRI

Torsdag:
Total Step + Zumba

Fredag:
Egentrening, ellipse + styrke

Lørdag:
Egentrening, kondisjon

Søndag:
Total Step & Styrke (70 min.)

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar