Søk i denne bloggen

mandag 21. mars 2011

En fankens bommert på en mandagskveld.

Chillinøtter-pose med vann.
Jeg er, som dere sikkert vet, veldig opptatt av trening og kosthold. I dag hadde jeg PT-time og det er utrolig morsomt å se framgangen jeg har. Nå har fettprosenten min gått ned med nesten 12%. Dette lover jo godt for sommeren. Men jeg har dessverre noen vanskelige dager innimellom. Til tross for en knallbra dag, ble det en utfordrende kveld for meg. Fikk et skikkelig sug på noe godt. Ikke nødvendigvis noe søtt. I grunnen kunne jeg sikkert tatt til takke med hva som helst. Det eneste jeg fant i skapene her var chilli-nøtter. Etter noen håndfuller kom jeg til fornuft og forstod at dette hadde jeg ikke godt av. Jeg er absolutt for at man skal kose seg, men da vil jeg heller kose meg når det er en anledning som jeg har gleda meg litt til og som jeg kan nyte. Dermed tok jeg det gode, gamle "vann-trikset" og fylte vann i posen. Bløtlagte chilli-nøtter smaker ikke godt!

Senere kommer denne ukas treningsplan. Jeg får innimellom spørsmål om hvordan kostholdet mitt egentlig er, og mange liker når jeg legger ut oppskrifter o.l. Derfor har jeg tenkt til å lage et innlegg med alle mine måltider i løpet av en dag.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar