Søk i denne bloggen

mandag 21. februar 2011

Treninga i dag

Finn èn feil


"Klumpene" på magen er musikkspiller på ene sida og skritteller på andre.

Første dag med skritteller
I dag har jeg som planlagt trent egentrening: 30 min. på ellipse etterfulgt av 40 min. styrketrening. Også har jeg jo fått batteri i skrittelleren min. Kan si meg fornøyd med over 14000 skritt.
Ser dere at det har skjedd noe rart i sokkeskuffen?
Ser dere også at jeg for andre gang på bare et par dager har tatt bilde av  meg selv i speilet på Elixia? Tror jeg skal slutte med det, er veldig "rosabloggete". Kanskje jeg i det minste bør ta bilde inne i treningssalen.

M ;)

2 kommentarer:

  1. Sista From The Same Mistafebruar 24, 2011

    Du har på to Lefter ;) Ønsker flere slike vanskelige brain teasers, takk!

    SvarSlett
  2. Nå legger jeg hodet i bløtt og prøver å pønske ut nye utfordringer til leserne... Hmmm

    SvarSlett