Søk i denne bloggen

søndag 20. februar 2011

I går.

I går hadde jeg en deilig dag. Etter en utrolig slitsom uke, med både fulle nattevakter og lange skoledager var det fantastisk å få sove en hel natt i senga si. Jeg våknet full av energi til lørdagen. Brukte dagen til å rydde litt, gå til byen og hente endel pakker på posten, bestille linser og rette på brillene min, trene og gjøre skolearbeid. Jeg skriver en oppgave om bruk av IKT i den grunnleggende skrive- og leseundervisninga. Oppgaven skal leveres i løpet av dagen, så det blir mye jobbing med den i dag også. Forhåpentligvis blir jeg helt ferdig.

Det var skikkelig digg å kjenne at treningsformen er tilbake igjen, etter en dårlig uke sist, hvor jeg var syk. Mandag prøvde jeg meg på en økt sammen med Guro på Sats Spektrum i Oslo. Den gikk ikke som forventet og jeg måtte avbryte halvveis. Onsdag hadde jeg PT-time og da gikk det mye bedre. I går trente jeg en time på ellipse og litt på magen etterpå. Det var superdigg.

Over 1 mil. 
De fleste pakkene jeg hentet i går var Grete Roede-saker, men noe var faktisk også ting jeg har bestilt, blant annet en lilla genser fra Daniel Franck. En annen spennende pakke jeg fikk skal jeg vise dere senere, jeg må bare få tatt bilder av den først.

Sliten etter treningsøkta, men fornøyd med ny genser!
Nå er det oppgaveskriving som gjelder. Etterpå blir det et avbrekk med 55 min. spinningtime etterfulgt av 30 min. Shape!

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar