Søk i denne bloggen

lørdag 22. januar 2011

Ufrivillig hjemme-lørdag!


I dag var det retten og sletten skikkelig vondt i leggen da jeg skulle opp av senga. Jeg smurte med gele og tok livet med ro, fortsatt innstilt på kveldens jobbvakt. Men da jeg fortsatt halta rundt som en skadeskudd kråke tre timer før jobb måtte jeg bare innse at det ville bli problematisk å i det hele tatt komme seg til og fra. I tillegg ville det antakeligvis blitt mye gåing (i mitt tilfelle humping) på jobb også, så da ble det sykedag. Og noe så dritkjedelig! Ikke fikk jeg trent, ikke får jeg jeg jobba, ikke får jeg gjort noe hjemme. Eller, jeg får jo sett mye på TV og nett. Jeg får også gjort meg til på webkameraet og sett over gruppeoppgava i norsk. Akkurat nå ser jeg på Mgp, samtidig som jeg blogger. Multitasking på høyt nivå i Bryggevn. 10a. De ringte fra jobben i sta og spurte om jeg skal på jobb i morge, og jeg sa ja ettersom leggen er litt bedre. Satser på at en natt til gjør underverker. Men jeg har bestilt meg legetime neste uke. Sikkert lurt å sjekke det ut skikkelig. Vil ikke at dette problemet skal oppstå annenhver uke.

M ;)

1 kommentar:

  1. Høres bra ut Marte :) Lurt å være på den sikre siden!

    SvarSlett