Søk i denne bloggen

lørdag 22. januar 2011

Et veldig jentete blogginnlegg.

Trykk på bildet for full størrelse. 
Det er vel ikke helt uvanlig at vi jenter drømmer om hvordan bryllup vi vil ha allerede fra vi er ganske unge. Jeg for min del har egentlig vært bare middels opptatt av dette. Min drømmekjole er fra Cecilie Melli og i mine øyne er den en drøm. Jeg ser for meg romantisk styling med bølger i oppsatt hår, solbrun hud og enkle smykker. Skoene jeg har funnet er fra Christian Louboutin, klassiske og i helt riktig farge til kjolen. Litt upraktisk med slike heler kanskje? Jeg har noen i bakhånd som er fra Chie Miahara. Nydelige de også!

Ikke la deg lure av dette innlegget. Blir nok lenge før jeg gifter meg. Men det må være lov til å drømme!
M ;)

1 kommentar:

  1. Nå fikk jeg lyst til å trykke "liker" hundre ganger! :)

    SvarSlett