Søk i denne bloggen

onsdag 5. januar 2011

Nytt år, ny eksamen..

Jeg skrev på søndag at jeg skulle få karakter på matteeksamen mandag. Den har jeg enda ikke fått, så i dag ringte jeg han som retter prøvene for å spørre om han visste når jeg kunne forvente meg å få den. Jeg hadde allerede fått beskjed fra eksamenskontoret at den skulle vært levert inn mandag. Han som retter har fortsatt ikke gjort ferdig. Han har jo hatt juleferie, og dessuten vondt i ene hånda, så.. Men i morgen eller senest fredag skal det være lagt ut sa han. I mellomtida "koser" jeg meg med å øve til den matteeksamen som jeg skal ha fredag. Skrekk og gru. Det går ærlig talt ikke særlig bra, men jeg prøver så godt jeg kan.
Det er gode nyheter om dagen også da. Jeg fikk en telefon i dag fra en journalist i Kamille som ønsker å intervjue meg om hvordan man kan gå ned i vekt samtidig som man spiser bra med mat, og hvordan dette påvirker kroppen. Så på fredag ettermiddag, etter eksamen, kommer journalisten og en fotograf hjem til meg for å ta bilder og snakke med meg. Fy fader så spennende det blir! Jeg har antrekket klart, for å si det sånn. 

En slik skal jeg ha på meg fredag. Min er mørkebrun med rosa/lilla fôr i hetta.
M ;)

1 kommentar: