Søk i denne bloggen

onsdag 22. desember 2010

Julebord med flotte jenter.

Pia og meg.
I går dro jeg til Jessheim for å møte 7 av 12 jenter som jeg gikk i dramaklasse med på videregående. De to første julene etter videregående hadde vi skikkelig julebord hvor vi festa hele natta og sov over i et leid lokale. I fjor fant vi dessverre ingen dato som passa for mange nok, til tross for et godt engasjement og initiativ fra Marianne. I år var det heller ikke planlagt noe, så jeg ble veldig overrasket og glad da jeg plutselig hadde fått en arrangement-invitasjon på facebook. Det var så enkelt som; hvem blir med på middag tirsdag 21.12? Utrolig nok passa det for åtte av oss. Vi møttes på Mirabel, en restaurant med tilknytning til storsenteret. Spiste god mat og drakk godt drikke. Det er helt fantastisk hvor lett praten går når vi samles, selv om vi nå lever helt forskjellige liv og er spredd utover landet, tilogmed verden. Jeg må nesten skryte og si at vi er en fantastisk gjeng. Jeg håper det kommer mange kvelder som denne igjen, og at de som det ikke passet for i går, kan være med neste gang. Skulle gjerne ha vist dere et bilde av hele den nydelige gjengen, men noen av jentene ønsker ikke å komme på blogg, og det er selvfølgelig helt greit.

I morgen er det full lille julaften-rulle: Pynte jultre hos mormor og morfar, pynte juletre hos mamma og pappa, se masse julekalendere og filmer på TV, ordne ting som gjenstår å ordne...

M ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar