Søk i denne bloggen

mandag 8. november 2010

Supermat.


For ikke så lenge siden kom jeg over en blogger som skriver om sin hverdag med supermat. Hovedessensen i et slikt kosthold er at man skal tilføre kroppen naturlig mat, med høyt innhold av nyttige næringsstoffer. Dette skal igjen gi mer energi, gjøre at man er sjeldnere syk, at man har bedre fordøyelse osv.. Selv har jeg trua på at vanlig mat er helt fint for oss, og jeg ville aldri lagt om livsstilen min som denne bloggeren har gjort. Jeg har jo allerede en "ny" livsstil som jeg er godt fornøyd med. MEN jeg må si at det er veldig interessant å lese om andres måter å leve sunt på. Og mange av oppskriftene hennes kommer jeg til å prøve framover. Det er viktig at man er åpen for nye ting og at man tør å innføre nye matvarer i hverdagen. Jeg har fått veldig lyst til å prøve ut endel oppskrifter på forskjellige "kose-greier" som for eksempel hjemmelaget sjokolade, fudge og trøffelkuler. Da hadde det jo vært greit å få tilsendt noen råvarer. derfor er jeg med på hennes konkurranse der man kan vinne varer fra økosjokolade.no. Trykk her for å sjekke ut bloggen.

Har du hørt om supermat? Noe for deg?

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar