Søk i denne bloggen

mandag 8. november 2010

Den 16. Grete Roede-kongressen - min første.

Fredag morgen, allerede 05.24, satte jeg meg på toget som førte meg til Gardermoen. Der skulle jeg på min første innenlands flyreise. Destinasjon Bergen, der jeg kunne vente meg en helg sammen med ca. 250 andre kursledere, de ansatte ved hovedkontoret og eierne av Grete Roede. Vi hadde fullt program helt fra starten. Og for en helg dette ble!
Dagene var, i korte trekk, fylt med:

FOREDRAG.
Forelesninger: Inspirerende, motiverende og lærerike.
GOD MAT.
Deilig frukt og grønt til pausene.
STANDS.
Blide Vita-damer.

Santa Maria.
Grete Roede-butikken.
KONKURRANSER.
Ilva tester balansen og prøver samtidig å vinne et par sko fra MBT.
Man kunne vinne Red Cord-slynge; alle som prøvde den var med i trekningen.
BLIDE MENNESKER.
Elise er klar for foredrag.
Klokka 22.00 i går kveld var jeg hjemme igjen. Nå sitter jeg igjen med mye mer kunnskap om hva det er jeg har blitt en del av, enn hva jeg hadde før jeg dro. Nå gleder jeg meg enda mer til å utvikle kursdriften min. Dette er så innmari bra saker.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar