Søk i denne bloggen

onsdag 24. november 2010

Matte, matte, matte, matte, matte, matte...

Jess! I dag har jeg hatt ekstraundervisning i matematikk som jeg faktisk virkelig fikk noe ut av. Jeg er igjen optimistisk når det gjelder eksamen 10.12. Jeg har ikke noe mål om å få en god karakter. Her gjelder det å stå. Det har jeg ikke hatt helt trua på i det siste, men etter i dag føles det mye bedre. Nå gjelder det å terpe på det vi gikk gjennom + å løse nye oppgaver til vi har ny undervisning på mandag. I morgen skal jeg opp tidlig for å gjøre oppgaver. Har planer om å belønne meg selv med litt koselige advent-forberedelser innimellom, slik at jeg holder motet oppe. Skal sette på høy julemusikk og pynte etter kunstens regler. Det kan bli en riktig så bra torsdag tror jeg.

I dag har jeg hatt femte kurskveld med Grete Roede. Syns selv at det går veldig fint, og er strålende fornøyd med jobben som kursleder. Jeg har allerede fått noen påmeldte til kurset som har oppstart i januar, og tar mer enn gjerne imot fler.

M ;)

1 kommentar:

  1. Så bra at du har tro på at du klarer matteutfordringene. Stå på!

    SvarSlett