Søk i denne bloggen

torsdag 25. november 2010

I dag har jeg fått gjort ganske mye. Har jobba med matten fra i går, som planlagt, og føler at dette absolutt kan komme til å gå veien. Etter mye jobbing blir konsentrasjonen dårlig, så etter en viss stund er det ikke vits i å jobbe mer. Da får jeg ikke med meg noe, og får heller ikke til noe. Derfor var det over til noe helt annet: adventsforberedelser i leiligheten. Også som planlagt. Har ikke tatt bilder av leiligheten enda, men det kommer. Det jeg derimot har dokumentert med kameraet er noe av det jeg handla inn i dag. Juleverkstedet innebærer at man slettes ikke sparer på kaloriene. Dette er dagen for KOS med både stor k, o og s. Det meste er i boks nå som jeg har kjøpt hvetemel, sukker, grøtris, melis, NonStop og 4 liter H-melk. Det som mangler nå er noe skikkelig smør til grøten, pepperkakedeig og noe søtt til den som får mandelen. Fordi jeg vet at jeg har en kaloririk helg foran meg har jeg kjørt meg hardt på trening i dag. Jeg var med på Dance step og Fitness fusion. I morgen skal jeg jobbe med matte, vaske leiligheten, trene og stæsje meg opp til julebordet som begynner 19.00. Det blir travelt.


M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar