Søk i denne bloggen

onsdag 20. oktober 2010

Treningsklær.

Jeg har nesten alltid lyst på nye treningsklær. På sett og vis kunne jeg trengt nye også, for jeg trener såpass mange ganger i løpet av en uke at klærne også må vaskes ofte. Endel av klærne mine begynner å bli slitt. Men så har det seg slik at jeg ikke syns jeg har økonomi til å kjøpe nye, for det koster jo flesk. Det er alltid andre ting som jeg har mer bruk for, som blir prioritert.
På mandag var jeg innom en sportsbutikk som ligger i samme bygg som Rema på Strandtorget. Der selvger de merkeklær til reduserte priser. De har mye ytterklær, fleecegensere, fjellsko osv.. Jeg skulle få velge meg en utebukse som JM skulle betale, fordi han har tjent godt i sommer. Jeg gikk gjennom hele butikken og plukka med meg 4-5 utebukser som jeg prøvde. Det var da jeg tråla butikken at jeg fant ut at de har et lite utvalg av vanlig treningstøy også. Jeg fant en sort treningstights fra Adidas til 249 kr. og en "utapå-jakke" til 50, FEMTI, spenn! Hipp hurra. Utebukse ble det selvsagt også. Den har fleecefôr, slik at jeg kan bruke den høst, vinter, vår. På sommeren blir den nok i varmeste laget. JM og jeg er invitert med på skogtur fredag, da skal jeg ha på buksa og kan poste et bilde av den til dere.

Nå drar jeg til Hamar for å jobbe med matematikk. I tillegg skal jeg henge med Thea helt til i morgen. Jeg er invitert på overnattingsbesøk og har hørt rykter om at soveposen er nyvasket. Det lover bra.

M ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar